Kompetenceudvikling og studieture i FDM travel

Rejsebranchen udvikler sig, og det samme gør vi

Rejsebranchen er en branche i rivende udvikling og det er vigtigt, at vi følger med tiden og kundernes ønsker og behov. Derfor lægger vi stor vægt på kompetenceudvikling og studieture.

Her på siden kan du læse om, hvordan vi sikrer, at vores ansatte hele tiden udvikler sig og holder sig opdateret med deres arbejdsområder. 


 

Grundig oplæring 

Vi sørger for, at du allerede fra starten får de bedste forudsætninger for at få succes i dit job. Derfor har vi et stort oplæringsforløb til vores rejsespecialister og skræddersyede oplæringsforløb til alle stabsfunktioner. På den måde sikrer vi os, at du får værktøjerne og den nødvendige viden til at opnå gode resultater. 

LÆS MERE OM HVORDAN VI TAGER IMOD NYE KOLLEGAER


 

Kurser, workshops og netværk

Hos os vil du opleve, at vi lægger vægt på kompetenceudvikling i form af nye opgaver, sidemandsoplæring, udvidelse af ansvarsområder og studieture. Der vil også være mulighed for at deltage i kurser, workshops og webinarer, der styrker dine faglige kompetencer eller giver dig nye værktøjer i din faglige værktøjskasse. 

Det vil der være rig mulighed for at snakke med din leder om dine ønsker til kompetenceudvikling på jeres månedlige 1:1 samtaler, ligesom det er et emne, vi sørger for at snakke om til den årlige MUS-samtale.

 


 

Studieture

Når vi gang på gang bliver valgt som kundernes foretrukne kør-selv-ferie rejsebureau er det fordi vi prioriterer at holde vores medarbejdere opdateret på vores rejsemål. 

Derfor sender vi jævnligt vores rejsespecialister og medarbejdere på studieture, så de har opdateret førstehåndsviden om vores destinationer.

På studieture besøger vi bl.a. seværdigheder, hoteller og samarbejdspartnere, afprøver vores ruter og indsnuser atmosfæren og stemningen, så vi kan give kunderne den allerbedste vejledning.

Se filmen
Tag med vores rejsespecialister på studietur
Turister ved kanoer på Lake Moraine, Alberta i Canada

"Når jeg kommer hjem fra en studietur, føler jeg, at jeg er klædt på til at gøre mit job endnu bedre"

- Nicoline, Rejsespecialist i Odense


 

Intern vidensdeling

For at alle kan yde deres bedste og være opdateret med, hvad der foregår i virksomheden så som nye tiltag, nye destinationer, nye produkter, men også strategier, målsætninger og ledelsesinitiativer, holder vi ugentlige informationsmøder, interne workshops og vidensdeling efter studieture og kurser. 

På den måde får alle mulighed for at nyde godt af hinandens erfaringer og faglige kunnen.