Flere rejsetips om Mallorca

• Mmmmh for Mallorca!

Vinderrejsetip September 2013
    18.09.13: Kristina Fie Jensen
    Trods øens turistede omdømme – har vi haft en helt igennem fantastisk ferie på den spanske ø.
    Med op til 40 grader det meste af ugen har vi både været med taxa, på gå ben og lejet bil.
  • Sejltur på havet - Mallorca

22.06.13: Karl Jehnen
    Hvis du er i Puerto Pollensa og ønsker en sejltur så prøv båden Esmeralda. Jeg gav 40 euro for 4 timer med drikkevarer og frokost og vi sejlede ud selvom vi var kun 2 gæster.
  • Skøn familieferie på Mallorca

21.06.13: Lisbeth Friis-Jensen
    Vi (mand, datter, svigersøn og 3 børnebørn) lejede i 2012 et hus, 14 dage, i Port de soller. Det blev en af de bedste ferie vi har haft.

Læs mere om rejser til Mallorca

Solnedgang over storebælt juli 09
Per B. Andersen
Herlev
26. juli 2009

Første tur som selvbooker på FDM internet

Første gang vi prøvede et rejse ved at booke selv på internettet med fly + hotel til Mallorca, var en fin oplevelse, alt var til at finde ud af og alt gik ok så prøv!

Ønske om at rejse 12 dage fra fandag til fredag.

Vi havde kun 14 dages ferie og vi var "nødt" til at være hjemme på de 2 lørdage i hver ende så det var ikke til at finde en pakke rejse så vi måtte igang med at finde ud af at rejse ved at booke på internetet.
Nogle venner fortalte at hvis vi bestilte over FDMs hjemmeside var vi omfattet af rejsegarentifonden og da Sterling lige var krakket så var det et must.

Efter at have prøvet os lidt rundt fandt vi en flyafgang en mandag og det var også til at komme hjem en fredag. Vi ville gerne have en afgang udan at vi skulle afsted til Kastrup meget tidligt om morgnen så en afgang kl 11.00 var helt ok og så direkte til Mallorca med Air Berlin.

Vi fik trykket os igennem og så til betalingen som skulle falde kontant få et betalings kort så nu var vi "fanget".
Air Berlin fly i Palma fint nyt fly.

Det virker sku, det med internet bestilling HURRA.

Efter at have betalt rejsen kom der på E-mail med kvitering og 2 - 3 dage efter kom der med posten en kvitering, samt en hotel seddel som vi skulle aflevere på hotellet.

Flere gange undervejs inden vi skulle rejse fik vi ændrede flyplaner for vores hemtur der var bestilt med en mellemlanding i Berlin. Alle ændringer kom via E-mail, på vores første bestilling havde ca 5 - 6 timer i vente tid.

MEN FDM og Air Berlin optimerede uden vores henvendelse turen så vente tiden i Berlin kom ned på 1 t og 15 min og vores afgang fra Mallorca blev flyttet så fra kl. ca 8.30 var den flyttet til kl ca 11.30 og vi ankom som først bestilt til Kbh kl 18.20.

Air Berlin var et fint flyselskab, der var god vejledning og fin forplejning uden at vi havde bestilt det, fri sodavand, juice og en fin bolle på vej ud og hjem.

Kommentarer til rejsetips om Mallorca

Dejligt rejsetip

30/07 2009 Jannie Sørensen
Dejligt at I fortæller om jeres oplevelse med at bukke selv, så man selv planlægger alt. VI har gjort det i mange år, og har været i Italien, Bulgarien og ikke mindst rejst en måned rundt i USA på den måde med at bestille alt selv. ALT fungerede..... fly, hoteller og billeje. Skønt selv at kunne planlægge. mvh jannie