Flere rejsetips om Hawaii

• Fantastisk rundrejse i USA!

09.01.14: Pia
    I oktober 2013 var min mand og jeg på rundrejse i USA! Vi startede med 5 dage i New York, den fedeste by i verden! Det er et rigtig godt tidspunkt at rejse til NY pga vejret, der stadig byder på varme (omkring 22 grader) NY er stedet hvor der skal shoppes igennem og alle de fantastiske bygninger skal opleves! Vi tog toget til og fra lufthavnen, det er utrolig let og vi sparede omkring 60 $, det er en fantastisk tur hvor man rigtig kan følge med i hvordan man nærmer sig Manhatten og Freedom Tower!
    Efter NY gik turen til Honolulu hvor vi havde 2 overnatninger! Oahu (Honolulu) er utrolig smuk, men også turistet.
  • Hawaii - på tre meget forskellige øer!

07.05.13: Ole Thomsen
    Efter nogle lange flyveture, landede vi endelig i Honolulu hvor vi gik tidligt i seng.
    Næste dag havde vi "fri" så vi kørte lidt rundt med de gratis busser og slappede ellers bare af.
  • Hawaii - mit paradis

19.03.13: carsten andreasen
    Vi har været 3 gange til Hawaii og besøgt de fleste af øerne bl.a Oahu , Kauai, Maui og Big Island og hvis det var op til mig flyttede vi derud permanent.

Læs mere om rejser til Hawaii

Hawaii - at rejse er at leve og slappe af...
Charlotte Hansen
københavn
21. juli 2011

Hawaii - at rejse er at leve og slappe af...

Man kan sige meget, men Hawaii er fantastisk. Aldrig har jeg prøvet at glemme alt om tid og dato som da min kæreste og jeg besøgte Hawaii.
Først boede vi ved waikiki, det pulserende turist mekka, hvor vi shoppede, spiste, badede og solede, der er alt hvad hjertet begærer... Tænk på hvad som helst amerikansk du nogensinde har fundet fantastisk... og det er der!! Og så er der smukke freds fyldte strande, hyggelige små byer, vandfald, udkigsposter, Luau ( grisefest på den fede måde) og afslappet holdning.. Hang loose - siger de selv :) og det gjorde vi..

Efter 10 dage tog vi til kanaui , og da vi skulle tjekke ind på hotellet, anede jeg hverken dato eller tid og da jeg spurgte receptionisten grinede han og svarede... Det må have været den perfekte afslappede ferie, rigtig hawaiian style! Kunne jo kun give ham ret. Havde nyt hvert et minut og bare slappet af.