Flere rejsetips om New York

Kbh
19. feb. 2010

Fed tur til New york og Orlando

Det var første gang vi var i USA, men det var ikke sidste for det var den fedeste ferie vi har haft.
new york

New york

vi tog hjemmefra lørdag kl 12 og ankom i new york kl 19 (lokaltid) og det var et flot syn over byen da vi landede med at det lys.

Vi tog en yellow cab til vores hotel på midtown manhattan og det var noget af en oplevelse gemmen byen om aftenen.
Søndag var vi opp
e i empire state building og det er noget der virkelig er en oplevelse og vi gik rundt på manhattan og så på alle de forskellig typer mennesker der var der og selv om det var søndag var alle butikker åbne bla macy`s et kæmpe tøj margasin.

Mandag købte vi billetter til sigthsee busserne og det kan varmt anbefales da de vi kunne stå på busserne kvit og frit de næste 48 timer og vi kom langt omkring med busserne.

Tirsdag var vi ude at sejle på hudson floden og vi sejlede forbi friheds gudinden og videre mod brooklin bridge.

Onsdag var det stor shoppe dag og mærketøj er billigt .

Torsdag fløj vi til Orlando
kennedy space center

Orlando

Vi ankom til orlando og sikke en varme vi blev mødt af og det var lige hvad vi ville ha så ned og hente vores udlejnings bil og ud til hotellet som lå 20 minutter kørsel fra lufthavnen og på hovedet i poolen.

Og igen blev vi ikke skuffet over hotellet da både det i new york og her i orlando var helt tip top

Vi var i kennedy space center og det var noget af det mest spændende jeg har oplevet og en fed køre tur der ud.

Vi var også i sea world og der skal man prøve kraken og mantaen 2 fede rutchebaner vi var vilde med dem og selvfølgelig er der alle de flotte shows

Vi tog til universal studios og så alle de shows så var det også ved at være nok med alle de kæmpe parker så resten af vores tid i orlando kørte vi rundt og så en masser andre ting og lige et stop i florida mall hvor mærketøjet var endnu billiger end i new york

Vi var 2 voksne og en dreng på 11 afsted og fdm havde hjulpet os og en kæmpe ros til dem der ingen problemer på hele turen og vi var afsted i oktober det kan vi varmt anbefale for det var udenfor sæsonen så der var meget få mennesker