Flere rejsetips om Vestlige

Læs mere om rejser til Vestlige

San Fransisco, Los Angeles, San Diego,<br> Las Vegas, Yosemity, Lake Taho & Sacramento
Annette Henriksen
Vordingborg
14. feb. 2010

San Fransisco, Los Angeles, San Diego,
Las Vegas, Yosemity, Lake Taho & Sacramento

Vores rejsetip omhandler godt 4 ugers rundrejse, med mobilhome og 2 små børn, i det vestlige USA

Husk tidsforskellen - vores første dag

Vi vågnede kl. 05.30 om morgnen. Gik i bad og ville ned til morgenmad kl. 06.30, vores vækkeur på værelsest var desværre bare stillet forkert, så kl. var kun 05.30. Så vi kom tidligt op denne dag.

Vi tog et par timer ud i et shoppingcenter og blev herefter hentet kl. 12.30 og kørt ud for at hente vores mobilhome.

Min mand gik ind og kom glad tilbage - Vi var blevet upgraderet til et større mobilhome, da det vi skulle have haft ikke var kommet hjem endnu.... !!! Hmm, det er ikke lige just her, jeg personligt ville juble over at være blivet upgraderet.... Mobilhomet er nemlig 9,10 meter langt og ca 3 meter bredt. STOOOOR bil at køre i. Det ville svare til at sætte en større 30 fods sejlbåd på hjul og trille rundt med. Nå, men jeg spændte ungerne fast og bedte en bøn og så kørte vi. Og det gik jo også fint nok. Vi trillede ud på route 1 og efter et par timer kom vi til Santa Cruz, KOA campingplads. Lækkert sted, med søde folk, store legepladser mm.