Nødtelefon

Velkommen til fdm travels nødtelefon

Åben fra 2. juli til 30. september

Er I på rejse med FDM travel og har brug for akut hjælp? Her kan I se, hvem I skal kontakte, alt efter hvilken situation I står i. Som udgangspunkt skal I altid selv kontakte flyselskabet, biludlejningsfirmaet eller hotellet så hurtigt som muligt. På den måde løses tingene hurtigst, så I kan fortsætte rejsen.

Løses problemerne ikke tilfredsstillende, kan I kontakte FDM travels nødtelefon alle døgnets 24 timer.
 

Hvem skal du først kontakte

  • Har du problemer med din næste flyforbindelse, så kontakt flyselskabet i afgangslufthavnen for hjælp, da de har transportpligten for at bringe dig videre.
  • Har du problemer med din næste overnatning, så kontakt det nødnummer til leverandøren, der står på din hotelvoucher.
  • Har du problemer med din bagage, så kontakt dit forsikringsselskab for assistance.
  • Har du helbredsmæssige problemer, så kontakt dit forsikringsselskab.

OBS: Vi vil understrege, at I kun bør benytte nødtelefonen i absolutte nødsituationer. I kan ikke bestille rejser, stille spørgsmål eller andet der kan vente, da det vil gå ud over dem, der virkelig har brug for akut hjælp.

Benyt nødtelefonen
70 11 60 11

Bemærk: Information om nødtelefonen kommer 20 sekunder inde i opkaldet

(Emergency phone number for clients)
 

 

Spørgsmål og svar

På siden Spørgsmål og svar finder du svar på de fleste almindelige spørgsmål såsom: