Spørgsmål til online bestilling

SPØRGSMÅL OG SVAR TIL ONLINE BESTILLING

Jeg får fejlbeskeden "pakke-item failed" - hvad skal jeg gøre?

Du skal starte en helt ny søgning igen, da systemet ikke kan oprette din bestilling. Klik på FDM travel logoet i øverste højre hjørne, så kommer du til forsiden. Du kan også kontakte os her.

Der sker ikke noget, når jeg trykker "vælg" ud for hotellet - hvad skal jeg gøre?

Fejlen kan skyldes cookies, som er en lille tekstfil, der lagres i din browser. Vejledning til at slette dem findes her.

Jeg har forsøgt at betale, men jeg får fejlbeskeden "dobbelt-submit" - hvad skal jeg gøre?

Fejlen opstår i forbindelse med betalingen, hvor svartiden mellem betalings- og bookingsystemet er for lang. Du skal kontakte os med dit ordrenummer her.

Jeg får fejlmeddelelsen "en generel fejl er opstået" - hvad skal jeg gøre?

Du kan kontakte os her, så vi kan undersøge sagen nærmere.

Er det muligt at holde på reservationen og vente med betaling?

Ved bestilling på FDM travel skal man betale ved bestilling, og det er derfor ikke muligt at gemme reservationen.

Jeg kan ikke få lov at betale for min rejse - hvad skal jeg gøre?

Der kan være flere grunde til, at betalingen ikke gennemføres. Den hyppigste årsag er, at man overstiger sin maksimale grænse på kreditkortet. Kontakt os her for assistance.

Kan jeg finde/slå min bestilling op på jeres hjemmeside?

Nej, det er ikke muligt. Har du spørgsmål eller ønsker om ændring, bedes du kontakte os her.