Gode og dårlige oplevelser
Feedback og reklamationer skal ske skrifteligt til FDM Travel. Reklamationer/feedback skal sendes til det rejsebureau, hvor du har købt din rejse. Har du købt din rejse på nettet, kan du kontakte vores kundesupport her, hvor du også kan læse mere om dine rettigheder og klagemuligheder.
Feedback og reklamationer skal ske skriftligt til FDM Travel. Reklamationer/feedback skal sendes til det rejsebureau, hvor du har købt din rejse. Har du købt din rejse på nettet, kan du kontakte vores kundeserviceafdeling her, hvor du også kan læse mere om dine rettigheder og klagemuligheder.
Feedback og reklamationer skal ske skrifteligt til FDM Travel. Reklamationer/feedback skal sendes til det rejsebureau, hvor du har købt din rejse. Har du købt din rejse på nettet, kan du kontakte vores kundeserviceafdeling her, hvor du også kan læse mere om dine rettigheder og klagemuligheder.
Du skal kontakte flyselskabet, som er ansvarlig for din bagage. Det er også en god ide at kontakte dit forsikringsselskab.
Er der tale om en sammenhængende billet, er det flyselskabets ansvar at ombooke dit til anden forbindelse. Er der tale om separat udstedt billet, er det , er det dit eget ansvar at få billetten ombooket samt dække eventuelle udgifter forbundet med dette.
Er din kuffert ikke nået frem, skal du udfylde en rapport ved bagageservice i bagageområdet inden du forladerlufthavnen. Her får du et referencenummer hvor du kan spore din kuffert, og dette kan typisk gøres på flyselskabets hjemmeside.