Kontakt kundesupport
Oplever du en mangel på din rejse, skal du hurtigst muligt informere os, så vi kan hjælpe dig.
Ved en akut situation
Har du akut brug for hjælp uden for vores åbningstid, kan du finde vejledning her: FDM Travel/akut
- Reklamer direkte på stedet eller til den lokale underleverandører af den mangelfulde ydelse.
- Hvis problemet ikke bliver løst, skal du hurtigst muligt kontakte FDM Travel på telefon 70 11 60 11 eller skrive til os via kontaktformularen nedenfor.
- Ønsker du at reklamere efter rejsen, kan du benytte formularen FDM Travel reklamation
På vores side FAQ side finder du svar på de mest almindelige spørgsmål ved planlægning og bestilling af rejsen. Samt svar på spørgsmål op til afrejse, under og efter rejsen.
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at udfylde formularen nedenfor. Vi bestræber os på at vende tilbage indenfor 1-2 hverdage.
Åbningstider:
Mandag-fredag 10.00 - 16.00
Lørdag: Lukket
Søndag og helligdage samt grundlovsdag: Lukket